úterý 13. května 2014

Mamince...

Od Venouška
Od Fanouška
...tedy mně... od kluků, ze školky. Rozplakali mne... Obdivuji naší školku, co všechno vymyslí, co s nimi udělají, co dokáží. Je to prostě zázrak. Státní školka, přitom dvoutřídka (takže jsou děti od dvou do předškoláků dohromady, navzájem si pomáhají a učí se respektu a ohleduplnosti)... když jsem po svém životním veletoči potřebovala pro kluky ze dne na den školku, tuhle zrovna dokončovali a ihned je vzali...Zázrak. Doslova. A naše učitelky jsou zázraky dva, i Kačka i Péťa.
   
U nás se nebrečí ráno, u nás se brečí odpoledne...Taky vám brečí děti, že nechtějí ze školky domů??? :-)

Fanda
Fanoušek kreslí maminku...

Venoušek kreslí maminku... :-)

 














































 A od Aničky jsem navíc dostala Toffife, to se mám :-)))  (ale fotku nemám, tu jsem nestihla :-) )!!!



2 komentáře:

  1. Roztomilé.... a obrázky maminky mne pobavily :-)).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uvažovala jsem, že bych si je natiskla na tričko :-) nebo na nákupku :-)

      Vymazat