úterý 27. května 2014

Komu se nelení, tomu se .... JELENI??????


Krásný šicí víkend ve skvělé společnosti, báječný kurz od Simči, ve kterém jsem zdolala první tašku. Látku jsem si šetřila, ale na tohle se mi moc líbila, takže Echino padlo...kombinace s koženkou, uvnitř jen jedna malá kapsička na zip... veliká, prostorná, přes rameno... veselá, moje... (i když Anička už si na ní brousí zuby)... rozsvítila mi dnešní celý den, baví mne se na ní jen koukat...a třeba až nebude tak ošklivo, přidám i hezčí fotky...


Hloubka dostatečná...



6 komentářů:

  1. Jeleni mi jsou nějací povědomí.... :-). Skvěle sladěné nehty!

    OdpovědětVymazat
  2. Jelene jelen oči máš zelené... Teda vlastně růůůžové :-) Jo bylo to fajn. Už jsem psala Simče o 2. turnus ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jsi ale šikovná, podobnou mám od Rosy Mitnik. Najdi její blog ona je na tašky machr, než porodila nedávno druhého synka dávala na blog tašku snad obden. Ta Tvá jelení je parádní, veselá a hlavně Ti udělala radost, že je pro Tebe! Dostala jsi ode mne mail?

    OdpovědětVymazat
  4. Marci, díky :-). Mail jsem dostala, snad se dostanu i k odpovědi. Rosu sleduji, asi jako všichni tady :-). Její tašky jsou nepřekonatelné, tohle je hodně slabý plagiát :-), i když na návod jsem šla jinam :-)

    OdpovědětVymazat