čtvrtek 9. července 2015

Stopka...


... naprosto neplánovaně, v den, kdy jsem se "zbavila" všech dětí, jsem lehla s angínou.

Má teplota kopírovala rtuť venkovního teploměru, tedy já nejvíc měla 39,6 °C...

Moje tělo si prostě řeklo dost, teď budeš spát a odpočívat, ostatní půjde stranou. A bylo to...

A po týdnu, odpočinutá, vyležená, načtená, něco doma dokončeno, některá okna umyta (už jsem se fakt nudila), pokojíčky uklizené, balkon přerovnán, nacpaná citronovým sorbetem (protože to se na angínu může), prostě taková neplánovaná hodně odpočinková dovolená, cenově srovnatelná s kempem v Bibione :-).

Tak až se trochu aklimatizuji, zase něco ukážu, dodělala jsem toho dost a rozdělala ještě víc... jako vždy...

1 komentář:

  1. Jeeejda, tělo si řeklo....
    Tak ať jsi dál zdravá a užiješ léto podle představ :) Kat....

    OdpovědětVymazat