pátek 31. ledna 2014

Sladká tečka...dvoutečka...sedmitečka...plná lžička...

 
Po dlouhé době jsem zase udělala domácí Nutellu - nejde ani tak o to něco ušetřit, jako spíš o to, že vím, co ti moji pacholci jedí... v originální Nutelle, která se chvástá označením "oříškový krém" je totiž těch oříšků žalostně málo - cca 13%. Což vzhledem k velikosti skleničky je asi hrstička... Takže jsem si našla recept tady Domácí nutella, jednou jsem ho již zkoušela (úspěch nebyl úplný, nepodařilo se mi rozmixovat ořechy do hladka, dělala jsem je v kuchyňském robotu). Tentokrát jsem sáhla po tyčovém mixéru a po chvílích ty lískáčky rozemlela na pastu... Nejhorší je zbavit ořechy slupky, ostatní jde velmi snadno... asi tak snadno, jako jít teď kolem ledničky se lžičkou a jen tak si ozkoušet, jestli je ještě dobrá...


Žádné komentáře:

Okomentovat