středa 24. února 2016

Star Wars kulichy

Pletení pokračuje... a naše domácí mánie Star Wars taky. Jako tady, tady , tady a tady... Takže když jsem objevila návod na pletený kulich pro kluky s motivem Star Wars, neodolala jsem. A už si i trochu troufám, takže Vašíkovi (menší, se zelenou bambulí) jsem kulich upravila oproti návodu, vynechala část lemu a i část vzoru, aby ho neměl tak hluboký, Fandovi ho asi budu muset kousek založit. Nebo bych ho mohla zespodu kousek rozpárat a doplést, ale to je pro mne asi ještě vyšší dívčí... Bambulky opět na bambulkovači...
Příze Merino od Vlnapu. Návod tady.
A inspirace od Vlněných sester, blokováno na balonku nafouknutém na skutečnou velikost hlavy.









3 komentáře:

  1. Můj synovec by Ti utrhl obě ruce za takovou čepici!
    PS Já mu to rozmluvím, jo?! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bavilo mě je plést, tak dodej míry a barvy a už se o ruce bát nemusím :-)

      Vymazat
  2. Marcel, prosím, ozvěte se mi na mail, čekám na vás - rosa.mitnik@centrum.cz.

    OdpovědětVymazat