čtvrtek 9. října 2014

Diářové dilema




Vybírám si diář. A nevím, který si pořídím. Máte to také tak?



Mammadiáře jsem měla několik let po sobě, ale nejsem si jistá, jestli v nich chci pokračovat i příští rok.







2015 New Diaries Collection
Moleskine - zatím jen tajně okukuji, nějak se k jeho koupi nemohu pořád odhodlat. Jsou tak krásné, ty barvy, snad ho budu umět využít... jen který, denní nebo týdenní? Kterou velikost a což teprve barvu...











 


Ty obyčejné, co dostaneme v práci - jsou zadarmo, ale... když se patřičně vyšperkují... jenže mi nakonec nevyhovovalo toto týdenní uspořádání, takže ho sice používám, ale jako zápisník tvoření, co dělám, míry, postupy atd. A když chci vyrobit něco podobného nebo stejného, sáhnu po něm. Takže mi ještě nějakou dobu sloužit bude...












 Můj letošní, obyčejný, papírové desky, ale letos nosí Echino :-).
Jenže - asi až moc obyčejný, už se rozpadá a to se mnou má ještě vydržet 3 měsíce...






Na příští rok jsem koupila tento, jsem docela zklamaná, není datumován, což je u diáře celkem chyba a na netu to vidět nebylo...

... ale obléknout ho, třeba jako tady...a vyřešit nějak to datum... :-).



A kterému letos podlehnete vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat