úterý 2. září 2014

Školák

... tak i u nás velká změna - Fanoušek začal chodit do školy. Netěšil se, vůbec. V týdnu před školou mne přemlouval, abych požádala o odklad... (bude mu 7 na konci září). Nakonec to zvládl. Ve škole se mu líbilo. A nám se líbila ta atmosféra prvního dne. Děkuji za takovou školu, i když je to tedy obrškola... letos otevírají 7 tříd pro prvňáky...
Nejdříve nás uvítali šesťáci, zazpívali hymnu školy, potom byly proslovy a pozdravy, představení paní učitelek a po vstupu do školy tam čekali deváťáci, oblečení do školních drezů, v rukou vlaječky. A každý deváťák podal vlaječku prvňáčkovi, vzal ho za ruku o odvedl do třídy. Moc hezké, dojemné. Z toho fotky nemám, měla jsem co dělat, abych se v tom davu neztratila a abych nebrečela. Jsem totiž dojímací typ...








A po škole a obědě v pizzerii jsme si všichni dopřáli kino - film Tři bratři.
Asi jsem nenáročný divák, ale mně se to líbilo. A dokonce hodně. A dětem taky. A písničky jsme si zpívali i v tramvaji (i když jsem s tím trapná, jak říkala Anička...které se film taky moc líbil, protože "mami, Tomáš Klus do půl těla! a na koni!!!" :-) :-)

Tak kdo nebyl, můžeme doporučit.

Žádné komentáře:

Okomentovat