čtvrtek 13. března 2014

Inspiruji se...

V příštích 3 měsících nás čeká stěhování...ani nechci myslet na ty bedny a černé pytle, kterých bylo i minule obrovské množství...










... raději si vymýšlím, jak bych ten nový byt barevně naladila... můj žebříček barev se oproti minule zmenšil... takže se mi nejvíc líbí bílá-šedá-černá. Ale zasi i k aktuálním již pořízeným věcem, budu ladit do bílo-šedo-černo-tyrkysovo-fialové... :-)



HM Home
HM Home - ten už mám :-)

Cable & Cotton... třeba tak...

Cable & Cotton... roztomilé...

Můj, milý, háčkovaný...

Rozsvítit to trochou barvy na křesle...
Kuchyně - skříňka - detail
Nebo natřít celou...?














Kuchyňskou linku natřu na bílo, to už jsem rozhodnutá. Řeším horní skříňky nebo police....takhle je to tak hezké, ale kdo nám tam bude utírat prach??? 



Nebo nechat nahoře jen police??
Krásné jsou i ty úchytky, k té tapetě...

 Nábytek Hemnes by IKEA, to bude obývák :-) (protože už ho mám :-) )






1 komentář:

  1. Páááni, tak věřím, že byteček je přesně podle představ. Já mám některé černé pytle v domku stále nerozbalené.... Ale vždyť v něm bydlím TEPRVE 2 roky :)))
    Kat....

    OdpovědětVymazat